perjantai 18. maaliskuuta 2016

Spring shopping

Tein alkuvuodesta alennusmyynneistä muutaman kivan löydön kevättä ajatellen ja viime viikolla klikkailin netissä H&M:n ostoskoriin kasan perusvaatteita, sillä mun on pitänyt jo kauan hankkia mm. uusia perustoppeja ja ohuita neuletakkeja. Siis nyt ois vuorossa ostosten esittelyä. :D

Tykkään shoppailla enemmän netissä, kauppojen ahtaissa sovituskopeissa hikoilu ja kymmenien vaatekappaleiden sovittaminen ei vaan oo mun juttu. Vaatteet on paljon kivempi sovittaa kotona omassa rauhassa, ja kun tietää oman koon ei yleensä tarvi palauttaa mitään. Tällä hetkellä mun lempparivaatekauppoja netissä on Ellos ja H&M. Molemmissa on laaja valikoima tuotteita ja mun mielestä niillä kiva juttu on se, että voi avata tilin ja maksaa ostokset erissä. Hankin mielummin kerralla useamman tarvitsemani vaatteen ja maksan laskua kuukausittain kuin ostan joka kuukausi jotain.

Oon keksinyt myös aika kekseliään keinon, jolla vältyn turhilta heräteostoksilta. Kun löydän jonkun vaatteen, jonka haluan, yritän miettiä muutaman asukokonaisuuden, johon voisin vaatteen yhdistää - ja jos en keksi niitä, vaate saa jäädä ostamatta, haha. :D

Nyt kuitenkin niihin ostoksiin:


Ellos:



Täytyy sanoa, että yläkuvassa on mun paras alelöytö koskaan! Musta bikermallinen nahkatakki aitoa nahkaa vain reilu 30eurolla.

Myös tuohon villatakkiin oon aika ihastunut. Tuo malli sekä ihanat yksityiskohdat, kuten napit ja taskut =

H&M: 






Ja sitten perusvaate hankinnat. Oon aika ihastunut varsinkin tuohon kukkakuvioiseen paitaan. ♥

 
Samalla tuli tilattua kevääksi nämä ihanat kengät, jotka löytyivät täältä mun kevään inspiraatiopostauksesta. Nuo tuntuu jalassa aivan super mukavilta enkä malta odottaa, että saan ottaa ne käyttöön!

Mitä tykkäätte ostoksista? 
Millaisia suunnitelmia teillä on viikonlopulle? 
Mä lähden just kaveria vastaan juna-asemalle, saa nähdä mitä kivaa me keksitään viikonlopuksi. ♥ 
Ihanaa viikonloppua! 
♥ E

1 kommentti:

  1. vau ootpa löytäny tosi hyvii juttuja! etenkin toi elloksen nahkatakki <3 kelpais mullekkin :D!

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥