torstai 6. lokakuuta 2016

New details in bedroom

Oon oikeastaan tässä koko tämän vuoden ajan pikkuhiljaa uudistanut makuuhuoneen ilmettä ja nyt kun tää projekti alkaa olla loppusuoralla, voin vihdoin esitellä sen täälläkin. Aika paljon on muuttunut tän helmikuun asuntopostauksen  jälkeen. Suurimpana hankintana sain vihdoin ostettua uuden sängyn, mikä mun on pitänyt tehdä jo viimeiset pari vuotta. Huoneen tilakin pääsi nyt paljon paremmin käyttöön, eikä sängyn molemmilla puolilla ole enää hirveästi ylimääräistä tilaa, mikä näytti musta tyhmältä.
Lisäksi oon shoppaillut pienempiä sisustusjuttuja, elävöittänyt valkoisia seiniä tauluhyllyllä ja sisustustekstillä sekä virkannut uudet matot. Värimaailma on muuttunut vähän neutraalimpaan suuntaan. Pieniä väriläiskiä kuitenkin jätin sinne tänne. Oon myös karsinut turhaa tavaraa pois vähemmän on enemmän periaatteella. :)

















Mitäs tykkäätte huoneen uudesta ilmeestä? :) 
Vielä mulla ois suunnitelmissa teetättää seinille vähän valokuvia ja siinäpä se sitten ois. Oon kyllä tyytyväinen tähän lopputulokseen, huone on mun mielestä nyt tosi kivannäköinen ja viihtyisä. ♥

Nyt suuntaan ifolorille tilaamaan niitä kuvia..
Kivaa viikonjatkoa!
♥ E  

5 kommenttia:

  1. Vau miten upealta näyttää!<3

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Näyttää tosi hyvältä!! Toi kattolamppu on ihana, haaveilin tuollaisesta aina pikkutyttönä ♥

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toi lamppu onkin ollut mulla useita vuosia ja seurannut mukana vielä tänne omaan kotiin. :)

      Poista
  3. Vau! Siistilt näyttää todellakin👍

    mariannaax.blogspot.fi

    VastaaPoista