tiistai 20. helmikuuta 2018

Päivitetty asuntopostaus: Makuuhuone

Alkaa olla jo vuosi aikaa siitä, kun tein viimeksi asuntopostauksen. Oon mietiskellyt, että olisi kiva tehdä postauksesta päivitetty versio, sillä sisustusta tulee kuitenkin aina muutettua jonkun verran. Viime viikonloppuna mulla oli siivouspäivä ja oli myös aurinkoinen sää, joten päätin samalla ottaa hieman kuvia blogia varten.

Toteutan tämän postauksen taas kolmessa osassa ja aiemman postauksen tapaan postauksen ensimmäisessä osassa on esittelyssä makuuhuone.


Mitään ihan hirveitä muutoksia täällä ei ole tapahtunut, mutta esimerkiksi huoneen värimaailma on muuttunut vielä hempeämpään suuntaan ja oon hankkinut sängylle uudet tyynyt ja viltin. Lisäksi oon löytänyt unisiepparin unia vartioimaan ja laskosverhon, josta oon haaveillut. Matot oon ehtinyt virkkaamaan uudestaan pienemmän kokoisiksi ja kaverin piirtämä kuva Mindistä ja musta on saanut kehykset. Pöydältä oon vähän vähentänyt tavaraa (koruja yms.), niin kivat tavarat pääsevät paremmin esille. Nykyään ostan usein myös makuuhuoneeseen kukkia. :D


















Jos kiinnostaa nähdä miltä huoneessa näytti vuosi sitten, pääset kurkkaamaan sen täältä.

Mitä tykkäät huoneen päivitetystä sisustuksesta? Löytyykö sun blogista asuntopostauksia? :)

❤ E

2 kommenttia: