keskiviikko 6. maaliskuuta 2019

What's up in 2019?

Hellou & ihanaa alkanutta maaliskuuta! Melkein kevät jo!
Aika kuluu jotenkin kauhean nopeasti ja huomasin, että jo kuukausi on kulunut viimeisimmästä postauksesta. Mun on jotenkin hankala jakaa aikaa eri tekemisille ja blogi tuntuu olevan se, joka nyt kärsii ajanpuutteesta. Pitäisi alkaa löytää bloggauksellekin enemmän aikaa, sillä tänne on kuitenkin aina kiva tulla kirjoittelemaan ja lukemaan muiden blogeja. En oo oikein kirjoitellut tänne mitään mun alkuvuodesta, joten tässä tulisi pieni kuvakooste tammi-helmikuun ajalta. :) 


1. Heti uudenvuoden jälkeen mulla oli aika mun elämän ensimmäiseen magneettikuvaukseen. Pelkäsin sitä ihan älyttömästi ja otinkin poikaystävän tälle reissulle mukaan. Eipä siinä mitään pelättävää ollut, sillä kaikki meni hyvin. Tän jälkeen mentiin herkku-aamupalalle. :) 
2. Keväisempiä värejä sisustukseen.
3. Tämä tulilatva oli niin pirteän värinen, että oli pakko ostaa.
4. Tammikuussa kävin myös pitkästä aikaa kuuden vuoden jälkeen hammashoitolassa ja edelleen oli nolla reikää suussa, joten saan jatkaa herkuttelua hyvällä mielellä, haha! 


1. Tein herkullista aamupalaa! 
2. Asu ja meikki sopi niin hyvin yhteen, että piti ottaa kuva. Näytän kyllä ihan väsyneeltä. :D 
3. Juhlittiin poikaystävän kanssa vähän mun uutta työpaikkaa. 
4. Tammikuun alelöydöistä kivoimmat (ja söpöimmät).


1. Vuoden ensimmmäiset tulppaanit! 
2. Tänä talvena sää on näyttänyt usein tältä.. talvi ja lumisateet menkää jo pois pliis! 
3. Käymässä kotikotona ja Mindin kanssa otettiin päikkärit.
4. Tammikuussa mulla oli vielä toinenkin lääkäriaika ja sen jälkeen tarvin vähän piristystä, joten lähdin shoppailemaan Ideaparkille. Jotain talvialeja oli vielä menossa ja löysin mm. Kicksistä nämä meikit. 


1. Sittarista löytyi ihania Hemtexin keittiötekstiilejä. Just mun kodin värit! Uusi patalappu ja patakinnas ehtikin olla ostoslistalla melko pitkään, sillä kivoja sellaisia on tosi hankala löytää. :D 
2.-3. Ystävänpäivää. Vietettiin sitä vähän ennakkoon tänä vuonna.
4. Löysin Tokmannilta myös ihanan ystävänpäivä-teemaisen kukan. 


1. Täällä on ystävänpäivänä yhdessä kauppakeskuksessa aina alennuksia ja kävin vähän hyödyntämässä niitä. Ihania keväisiä ostoksia tarttui mukaan.
2.-3. Kotikotona taas. Tällä kertaa olin katsomassa siskon wanhojentansseja. 
4. Uusi kevättuoksu - Marc Jacobs Daisy Eau so fresh. ♥ Pyysin veljeä tuomaan tämän Espanjasta, sillä Suomessa nämä on niin kalliita etten ole raskinut ostaa, vaikka monta vuotta jo olinkin tästä haaveillut. 


1. En aikonut ostaa vaatetelinettä, mutta nyt mulla kuitenkin on sellainen. Huomasin, että tähän saa kätevästi laitettua vaatteet, joita on käyttänyt mutta eivät ole vielä menossa pesuun. Ja yleensä vain lojuisivat lattialla, hah!
2. Flunssaisen pelastus - Foodora! 
3. Viime viikonlopun herkku banoffee. 
4. Viime viikonloppuna sain myös siskon ja Mindin mun luokse kyläilemään. :) 

Kivaa viikonjatkoa & talvilomaa kaikille, jotka siitä saavat nauttia! 
❤ E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti