keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Postausideoita?


Hellou! ♥
Mulle tuli mieleen idea, että voisitte ehdottaa mulle ideoita postauksiin, joita voisin sitten täällä toteuttaa. Välillä tuntuu, että ideat on itsellä lopussa ja muutenkin, olis kiva kuulla minkälaisista asioista just te haluatte lukea. :) Esimerkiksi mitään videopostauksia en voi tehdä, sillä siihen mulla ei oo tarvittavia välineitä, muuten kaikki ideat on tervetulleita. 
Jos ideoita tulee tarpeeksi, niin ensimmäisen postauksen voisin toteuttaa muutaman päivän päästä, jolloin tää mun blogi täyttää yhden vuoden. :D

Kivaa viikonjatkoa! 
♥ E

2 kommenttia:

  1. Kiva kun kyselet lukijoilta postausideoita :)
    Tuo "faktoja minusta bloggaajan" haaste ois kiva kuulla sun tekemänä, löytyy mun blogista ainakin :)
    hmm.. ehkä joku kodin esittely kuvina? Lempi asujen esittely? Kaikki DIY-jutut kiinnostaa mua ainakin, jos sellaisia tykkäät tehdä!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista! Hyviä ideoita. :)
      Toi haaste vois olla kyllä hauska. Muutama postaus multa täältä löytyykin, jossa oon esitellyt kotia, mutta ehkäpä voisin tehdä sellasen uudenkin jossain vaiheessa. :)

      Poista