maanantai 12. kesäkuuta 2017

Kuulumisia

Moikka! 
Vihdoin loppui mun hiljaisuus ja postailemattomuus täällä. Pääsykokeisiin luku-urakka on nyt ohi. Hain tänä vuonna siis ainoastaan kauppikseen ja pääsykoe oli viime viikon keskiviikkona. Mun mielestä pääsykoe oli paljon viime vuotta vaikeampi ja oon vähän pettynyt, sillä vaikka luin paljon viime vuotta enemmän ja mulla oli myös avoimen perusopintojen kurssit käytynä, en usko että mun pisteet tulee silti riittämään kouluun pääsyyn. Vaikka voihan pisterajat vielä muuttua.


Just nyt en kuitenkaan aio siitä murehtia, vaan nauttia kesästä. Tulokset tulee sitten kun tulee, ja jos en pääse kouluun, niin sitten voi alkaa miettiä muita suunnitelmia syksyä varten. Viime viikolla sain kuitenkin myös iloisia uutisia, sillä pääsin töihin siivoushommiin. Töitä on viikonloppuisin, mutta kenties voin joskus tulevaisuudessa saada enemmänkin vuoroja, saa nähdä. Mun mielestä kuitenkin mikä tahansa työ on parempi kuin ei mitään ja aloitankin työt iloisin mielin lauantaina! 


Tälle kesälle mulla ei vielä ole mitään sen kummempia suunnitelmia. Luultavasti aion tehdä niin kuin aiempinakin kesinä ja mennä vähän fiiliksen mukaan. Ehkä voisin yrittää väsätä jonkinlaista kesän to do-listaa tänne joku päivä. Ainakin aion postailla taas paljon enemmän kuin nyt kevään aikana. 


Millaisia kesäsuunnitelmia teillä on? Ja hei, jos keksitte mulle jotain postausideoita, niin niitä saa heitellä kommentteihin! :) 


Aurinkoista viikkoa! :)

❤ E

2 kommenttia:

  1. Oi tervetuloa takaisin ja onnea työpaikasta! <3 joo tollainen kesä to do -/bucket list kuulostaa mielenkiintoselta, ehdottomasti tee sellainen jos tekee mieli <3
    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥
      Niitä tuntuu kyllä nyt näkyvän monessa blogissa. :)

      Poista