lauantai 1. syyskuuta 2018

Kesän kirppislöydöt

Kyselin vasta kiinnostaisko teitä postaus kirppislöydöistä, joten tässä niitä nyt ois. :) Ennen en juuri koskaan ostanut mitään kirppiksiltä, vaikka itsellä onkin tapana myydä vaatteita Facebook-kirppisten ja Zadaan kautta. En tykkää käydä kirppareilla kiertelemässä, sillä musta tuntuu etten koskaan löydä mitään kivaa. 

Viime aikoina oon kuitenkin huomannut, että esimerkiksi Facebookin kirppisryhmistä löytää paljon hyväkuntoisia ja ihan uusiakin vaatteita. Ja paljon edullisemmin kuin kaupoista. Ja lisäksi säästyy siltä kiertelyn vaivalta, kun voi vaan kotona kännykällä tai tietokoneella selailla näkyykö mitään kivaa. Hyvä puoli on myös se, että saattaa löytää jotain persoonallisempaa eikä niitä peruskaupoista löytyviä vaatteita, joita on kaikilla. Mulle onkin tullut pieni paha tapa selailla näitä kirppisryhmiä aina välillä. :D Tällaisia löytöjä oon tehnyt kesän aikana.


Noisy May pusero (uusi) 5


 BikBok toppi 3


 H&M neuletakki 4


Gina Tricot pellavapaita (uusi) 4


o.i.s laukku 5


Lauren Conrad: Style - kirja 2

Mitäs tykkäät näistä löydöistä? Ootko sä tehnyt viime aikoina mitään kivoja kirppislöytöjä? :) 

Ihanaa viikonloppua! 

❤ E

2 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä! Mulla on myös tuo Style-kirja ja tykkään kyllä kovin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Mäkin oon ehtinyt jonkun verran selailla sitä ja vaikuttaa kivalta. :)

      Poista