keskiviikko 29. elokuuta 2018

Life lately

Elokuun kuulumisia life lately-postauksen merkeissä. :) 


1.-3. Elokuun alussa olin perheen kanssa lomalla Kalajoella. Mindikin otti reissussa oikein rennosti, hehe. :D
4. Turkinpippuri-suklaata tuliaisena laivalta. 


1. Minetin jäätelöitä maistelemassa. :) 
2. Uusia ihania ihonhoitotuotteita.
3. Kukkia tuliaiseksi kotiin työhaastattelu-reissulta. 
4. Ihana löytö fb-kirppikseltä!  


1. Taiteiden yönä olleista myyjäisistä löytyi tällainen luomu huulivoide testattavaksi.
2.-3.Olin vasta käymässä myös mökillä ja kotikotona. :)
4. Oon halunnut lukea tän kirjan ja sattumalta löysinkin sen facebookista myynnistä kahdella eurolla. :D 


1.-2. Viime viikonloppuna täällä oli kansainväliset markkinat ja pääsi taas ostamaan noita ihania fudgeja! ♥ Toisessa kuvassa näkyy mun ja poikaystävän ostokset. 
3. Alkuviikosta kävin Ideaparkilla shoppailemassa syysjuttuja. En haluais kesän loppuvan ja syksyn alkavan, joten tällaiset pienet syksyiset ostokset vähän piristää. 
4. En muista milloin mulla olisi viimeksi ollut rajaukset silmämeikissä, mutta ihan hyvin ne vielä onnistui haha. :D

Kivaa viikon jatkoa & muistakaa nauttia näistä ehkäpä kesän viimeisistä lämpimistä päivistä!
❤ E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti