keskiviikko 18. tammikuuta 2017

First pics of 2017


 1. & 2. Uutta vuotta. Tuli vietettyä rauhallista koti-uuttavuotta ja käytiin myös torilla katsomassa Suomi 100-tapahtuman ilotulitus. (eka kuva lainattu netistä, kun en tajunnut itse ottaa kuvia :))
3. Aloitettiin tyttöjen kanssa vuoden 2017 ensimmäinen viikko hotelliaamiaisella. :) Muistan aina ottaa kuvan vasta, kun oon syönyt melkein kaiken, haha. :D
4. Tulppaanit.


1. Aurinkoiset aamut. ♥ Ulkona oli kyllä niin kylmä, että otin kuvan vain ikkunasta, haha. :D 
2. Opiskelukin jatkui taas loman jälkeen. Rahoitusta ja taloustiedettä tällä hetkellä menossa. 
3. Nämä enkelinsiivet oli kyllä niin kiva alelöytö!
4. Ideaparkissa shoppailemassa. 
5. Vihdoin mun etuhiukset on kasvanu niin pitkiksi, että ne saa letitettyä ilman sen suurempia taisteluita ja oonkin nyt innostunut kaikista lettikampauksista. :) 


1. Viikonloppukukkia.
2. Hellou! :) 
3. & 4. Viime lauantaina vietittiin Emilian läksiäisiä mun luona, kun se lähtee kohta Hollantiin vaihto-opiskelemaan. :) 

Miten teillä on tähän mennessä sujunut tammikuu? :)
Mun mielestä tammikuu on yleensä tosi tylsä kuukausi, kun se tulee joulun ja kaiken kivan jälkeen.. Päivät tuntuu menevän tosi hitaasti, mutta jotenkin nyt viikotkin on menny tosi nopeesti, kun on ollut kivaa tekemistä. Mutta eipä haittaa, tulee kevät nopeammin!
Nyt pitääkin kiirehtiä kouluun. 
Kivaa viikonjatkoa!  
♥ E


6 kommenttia:

  1. Meillä tammikuu starttas tosi nopeesti, kun alkukuusta laitettiin asuntoa vielä kuntoon ja mulla alkoi työt vasta :)

    Hei tuli mieleen, millä sä värjäät sun hiukset vai onks toi sun oma väri? Mietin kun mä haluisin punaset mut niistä tulee aina liian räikeät tai sit jos saan jonkun kivan sävyn, niin kuluu tyyliin viikossa pois :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävinkin just lukemassa sun blogia. Tosi kiva, että oot saanut töitäkin nyt. :)
      Ei oo oma väri, vaan oon nyt noin vuoden verran värjännyt hiukset itse punaisilla kestoväreillä. :) Oon käyttänyt cameleon värejä, löytyy ainakin täällä esim. prismasta ja ne on varmaan halvimpia hiusvärejä mitä kaupoista löytyy. :D Ennen laitoin aina sävyä Intensive red, mutta joskus syksyllä halusin kokeilla jotain vähän erilaista, niin nyt oon pari kertaa värjännyt sävyllä Mahogany. Sen pitäis olla vähän rusehtavampi, mutta mulla lopputuloksesta tulee aina aika viininpunainen, kun on toi aiempi punainen pohjana.
      Mäkin oon huomannut, että aika haastavaa tää punaisen värin ylläpito on.. Välillä sitä ajattelee, että oman väristen hiusten kanssa eläminen ois paljon helpompaa, mutta on tää punainen silti niin kiva, että sen eteen jaksaa vähän vaivaa nähdä, heh. :D Värjäyksen lisäksi käytän kaiken maailman värishampoita, esim. https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/cameleo-66-56-wild-plum-shampoo?utm_source=kelkoofi&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Cameleo+66.56+Wild+Plum+shampoo tätä käytän säännöllisin väliajoin ja biozellin punaista colormaskia tulee myös silloin tällöin käytettyä, mutta se värjää ärsytttävästi koko päänahan, joten tykkään enemmän tuosta. :D

      Poista
    2. Mulla on luonnostaan punaruskeat hiukset, mut haluan niihin vähän jotain "särmää". Kiitos vinkeistä, Cameleonin tuotteita en oo ennen kokeillutkaan :)

      Poista
  2. Tosi kiva postaus tääkin :) Kivoja kuvia!

    VastaaPoista