torstai 12. tammikuuta 2017

Vuoden 2016 kosmetiikkasuosikit

Viime vuoden alkupuolella tuli tehtyä postauksia kuukauden kosmetiikkasuosikeista ja niitä oli musta ihan kiva tehdä, mutta jossain vaiheessa ne jäi vähemmälle. Joten nyt ajattelin vielä hetkeksi palata vuoteen 2016 - valitsin muutamia viime vuonna löytyneitä suosikkituotteita, joista teen pienen esittelyn. :) 



Lumene Bright Now Vitamin C heleyttävä & silottava hyaluronitiiviste 

Oon jo kauan käyttänyt Bright Now Vitamin C-sarjan ihonhoitotuotteita, mutta tää hyaluronitiiviste on aika uusi tuttavuus. Aluksi tän osto epäilytti, silottavan vaikutuksen ja hyaluronihapon ainesosana vuoksi tuntui, että tää olis tarkoitettu vähän vanhemmille. Mutta olin kuullut tästä niin paljon hyvää, että pakkohan tää oli ostaa. Ja nyt oonkin ihan ihastunut tähän, kosteuttaa ihoa tosi hyvin ja tekee siitä niin sileän ja hehkuvan. Joskus aamulla laitan puhdistuksen jälkeen pelkästään tätä meikin alle ja toimii kyllä niinkin, iho näyttää säteilevältä koko päivän. :) 


Nivea Pure & Natural intensive moisturising mask 

Käytän varsinkin talvella paljon kosteuttavia naamioita, sillä pakkaset kuivattaa ihoa niin paljon. Harmikseni mulla on myös herkkä iho, mutta onneksi kosmetologikoulun käytyä oon oppinut aika hyvin, mitkä tuotteet mulle sopii ja mitkä ei. Tässä Nivean naamiossa suurin osa ainesosista on luonnollisia ja se sisältää mm. aloe veraa ja argan-öljyä, jotka kosteuttavat ja rauhoittavat ihoa. 
Sopii siis tosi hyvin myös herkälle iholle. Tässä pakkauksessa hassua on se, että siinä on kaksi annospakkausta, mutta ainakin mulla tätä riittää paljon useammalle käyttökerralle. :)


EOS lip balm pomegranate raspberry 

Tää huulirasva ei paljoa perusteluita tarvi. Sisältää 100% luonnollisia ja kosteuttavia ainesosia mm. E-vitamiinia ja jojobaöljyä sekä tuoksuu ihanalle - mitäpä muuta vois toivoa? ♥


Victoria's Secret Ultra moisturizing hand & body cream 

Joulun aikaan kävin ostamassa siskolle lahjaksi VS:n tuotteita ja nappasin samalla itsellenikin kokeiluun yhden käsivoiteen, sillä en oo koskaan aiemmin näitä ostanut. Yllätyin positiivisesti, sillä ihanan tuoksun lisäksi tää oikeasti hoitaa ihoa. Ainesosaluettelosta löysin mm. avokadoa, hunajaa ja manteliöljyä. 


Oscar de la Renta Live in Love Eau de Parfum 

Tän tuoksun tilasin itselleni synttärilahjaksi. Ja valitsin sen kyllä pelkästään söpön pullon ja nimen perusteella, hihi. Yritin ensin etsiä tätä kaupoista, jotta voisin tuoksuttaa sitä ennen tilaamista, mutta sitä ei löytynyt mistään. Joten sitten vaan tilasin tän ajatuksena ettei se nyt kovin kauhea voi olla. Aluksi olin vähän pettynyt, sillä tää ei ollutkaan semmoinen makea tuoksu, mihin oon tottunut, vaan enemmänkin hmm.. vihreä kukkaistuoksu? Mutta eipä siinä kauaa mennyt kun olin jo aivan ihastunut tähän ja suihkuttelin tätä jopa ennen nukkumaan menoa ja joka puolelle kotia siivouspäivän jälkeen. :D Ehkä tästä tulee se mun klassikkotuoksu, jota on aina pakko saada lisää kun edellinen pullo loppuu? ♥ 
Tästä löytyy mm. orkideaa, bergamottia, jasmiinia, appelsiininkukkaa ja myskiä. :) 


Lumene CC Color correcting cream 

Ehdottamasti paras mun tähän mennessä kokeilemista meikkivoiteista. Muuta en enää käytäkään. :D
Kevyt, mutta silti peittävä. Lisäksi heleyttää ja tasoittaa ihonsävyä. Tässä on mm. kosteuttavaa puolukansiemenöljyä ja lähdevettä. 


Essence the gel nail polish 

Essencen meikkeihin törmäsin joskus syksyllä Tokmannilla. Heti piti ostaa muutama kokeiluun edullisen hinnan vuoksi. Nämä onkin tietääkseni aika uusia Suomessa? 
Kuvan geelilakka maksoi suurin piirtein kaksi euroa, mutta oli hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Peittää hyvin jo yhdellä kerroksella ja pysyi kynsissä suhteellisen hyvin. Vielä paremmin jos laittaa päälle päällyslakan (kuvassa ei sitä ole). :D


Essence eyebrow stylist set 

Lisää Essenceä. Monen vuoden ajan oon meikannut kulmat luomivärillä, sillä ne on mulla luonnostaankin aika tummat enkä halua tehdä niistä mitään yliluonnollisen näköisiä. Enkä oikeastaan edes tykkää käyttää kulmakyniä. Yleensä en löydä niistä edes oikeaa sävyä, aina on liian vaalea tai tumma. Tämä paletti oli kiva löytö, näitä oli valittavana kaksi erilaista: tummille ja vaaleille. Otin itse tummemman paletin ja siinä värit on sopivan pigmenttisiä. Lisäksi tässä oli mukana malleja erilaisista kulmista, mutta ne heitin tarpeettomina suoraan roskiin. :D


Essence lash & brow gel mascara 

Oon vähän taikauskoinen mitä tulee näihin ripsien/kulmien hoitoaineisiin. Varmaan reilun vuoden verran oon nyt käyttänyt erilaisia ripsien hoitoaineita ripsivärin alla ja ainakin kuvittelen, että mun ripset on niillä kasvaneet vähän pidemmiksi. Suosittelen kokeilemaan, tääkin maksoi vain n. 3e. :) 

Löytyykö teiltä samoja suosikkeja?
Teittekö mitään hyviä kosmetiikkalöytöjä viime vuonna? :) 
 ♥ E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti