tiistai 1. elokuuta 2017

Lomareissu kuvina

Hellou! :)
Lupasin tulla julkaisemaan parin viikon takaiselta kesälomareissulta vielä vähän kuvia, joten tässä niitä nyt olisi.

Reissun aluksi piti tietysti ottaa yksi matkaselfie, haha. :D Jossain vaiheessa matkaa pysähdyttiin kahvittelemaan ja sitten matka jatkui taas.

Perillä Tuurissa aluksi vähän ihmeteltiin paikkaa ja mentiin ostamaan välipalaa, sillä ei ois muuten jaksettu lähteä kiertelemään tavarapuotiin. Tavarapuodissa vierähtikin useampi tunti ja joitain ostoksia sieltä tarttui myös matkaan. Ne löytyvät täältä.
Shoppailun jälkeen meinattiin vielä jäädä Tuuriin syömään, mutta päädyttiin sitten lopulta lähimmälle abc:lle.

Yöllä ajettiin vielä Vaasaan hotelliin yöksi, sillä ei ois jaksettu enää ajaa takaisin Ouluun. Hotelliksi valikoitui Tropiclandian Cumulus. Hotellihuone oli ihan viihtyisä, mutta en muistanut ottaa siitä kuvaa. Paras juttu oli kuitenkin ikkunasta avautuva merinäköala. ♥ Ja tietysti aamupala oli myös hyvä. :)

Aamulla päätettiin, että tehdään vielä jotain Vaasassa ennen kuin lähdetään ajamaan takaisin Ouluun päin. Ei jaksettu enää lähteä shoppailemaan Vaasan keskustaan, joten käytiin ajelemassa keskustassa, satamassa ja Raippaluodossa. Raippaluodossa oon käynyt joskus pienempänäkin ja siellä on kyllä kivat maisemat. :)
Paluumatkalla Ouluun pysähdyttiin myös Kalajoella, mutta sieltä ei tullut napattua yhtään kuvaa.

Mun mielestä tällainen pieni kesälomareissu oli kyllä kiva ja oli ihan hauskaa käydä reissussa veljen kanssa kahdestaan. Tän lisäksi olin viime viikolla käymässä vanhempien luona Kuusamossa, mutta muuten oon viettänyt kesää vaan Oulussa.

Missä te ootte reissailleet tänä kesänä? :)
Aurinkoista elokuun alkua! :)

❤ E

1. Tuuri ja Vaasa ovat mulle ihan vieraita, mutta ois kiva joskus kävästä. Kivoja kuvia sulla tässä postauksessa! :)

1. Vaasa on mun mielestä ihan kiva kaupunki. :) Tuurista taas ei tullut lempparia. :D Kiitos. :)

2. Kivoja kuvia! Tuuri on kyllä ihan jäätävän kokoinen, että todellakin siellä menee pitkä aika kierrellessä :D

1. Kiitos! :)
      Jep niin on, ehkä hieman liiankin iso, sillä taidan tykätä enemmän shoppailusta pienissä kaupoissa. :D

3. Kiva postaus ja kivat kuvat! :) Meidän porukat menee yleensä vähintään kerran kesässä Kalajoelle, mutta mä en oo ollut enää muutamaan vuoteen niiden mukana. Olisi kyllä kiva käydä siellä taas pitkästä aikaa :)

1. Kiitti. :)
      Kalajoki on kyllä kiva paikka käydä kesäisin, oon itsekin siellä kerran käynyt perheen kanssa, mutta olin silloin aika pieni. :)