lauantai 27. helmikuuta 2016

Helmikuun kosmetiikkasuosikit

Helmikuu lähenee loppuaan, joten ajattelin kirjoitella mun tän kuukauden suosikki kosmetiikkatuotteista. Näitä kuukauden suosikki-postauksia löytyy aika paljon blogeista eri muodoissa, itse ajattelin näissä keskittyä kosmetiikka puoleen. Tässä lähiaikoina oon innostunut Lumenen tuotteista, joten niitä löytyykin näistä suosikeista aika paljon. :)



Lumene Bright now vitamin c ravitseva tehohoito & heleyttävä päivävoide

Mulla on aika herkkä iho ja näin talvisaikaan myös tosi kuiva. Valitsen nykyään tosi tarkkaan kaikki ihonhoitotuotteet kasvoille, kun oon oppinut hoitamaan ihoa kunnolla koulussa. Nämä on sopineet mun iholle hyvin ja niitä on tullut nyt ahkerasti käytettyä. Molemmat kosteuttaa ihoa hyvin ja näissä on kiva raikas tuoksu. Iho näyttää myös paljon heleämmälle heti näiden laiton jälkeen. Laitan yleensä aamulla tuota päivävoidetta ja illalla kumpaakin. Yövoide näistä loppui enkä oo jaksanut käydä ostamassa lisää. :D Välillä oon laittanut aamuisin tuota pelkkää tehohoitoakin ja meikki pysyy ihan hyvin kasvoilla, vaikka olisi tuo alla. :) 

Seuraavaksi ajattelin ostaa kokeiluun saman sarjan heleyttävän hyaluronitiivisteen, joka tuli myyntiin aika vasta. Voisi sopia käytettäväksi kesäaikana tuon öljyhoidon tilalla, kun silloin iho ei ole niin kuiva. Onko kenelläkään vielä kokemuksia kyseisestä tuotteesta? :)


Lumene Truly bold & curly mascara & CC meikkivoide

Näistä kahdesta on tullut mun suosikkimeikkejä! Törmäsin näihin sattumalta, kun sain molemmat joskus syksyllä tilaajalahjaksi Ellokselta. Nyt on ainakin toiset purkit jo menossa.  Ripsiväri pidentää ja tuuhentaa kivasti ripsiä eikä väri varise poskille päivän aikana. Ripsiväri ei myöskään kuiva ihan helposti ja koostumus on vielä muutaman viikon käytön jälkeenkin hyvä. 

CC meikkivoide taas taitaa olla aika monen muunkin suosikki. Tuote pysyy hyvin iholla ja on sopivan peittävä, mutta koostumus on kuitenkin kevyt eikä tuki ihohuokosia. Eikä muuten myöskään kuivata ihoa! Mulla on tällä hetkellä käytössä sävy medium, joka on ehkä hieman liian tumma talvi-iholla, light voisi olla parempi. Laitan kuitenkin päälle vaaleamman sävyisen puuterin, joka auttaa asiaa.


Lumene True passion lip color huulipunat & EOS huulivoide

Mulla on noista huulipunista sävyt 2 Varjojen tanssi ja 6 Häikäisevä kauneus. Molemmat sävyt on tosi kivoja. Näissä on hyvä koostumus, väri pysyy hyvin eikä suttaa. Näissä on kivanmuotoinen pää, jolla punan saa levitettyä hyvin ilman sivellintäkin. Plussaa myös siitä, että pakkaus on hieman erilainen kuin huulipunissa yleensä. :) EOS:n huulivoide kosteuttaa hyvin ja granaattiomenan ja vadelman tuoksuyhdistelmä on aivan ihana. ♥



Ziajan käsi- ja jalkavoiteet + Lumene Gloss & care kynsilakka sävy 8 metsämarjat 

Talvella mun iho kuivaa erityisesti käsissä ja jaloissa. Käsiä pitää muistaa rasvailla pitkin päivää ja jalkapohjat iltaisin, sillä muuten ne jopa halkeilee. Tänä talvena mun pelastus on olleet Ziajan käsivoiteet ja halkeilevan ihon jalkavoide. Nuo löysin kouluaikana, kun tehtiin tyttöjen kanssa tilauksia maahantuojille. Piti tilata useampi purkki varastoon ennen koulun päättymistä. :)

Ja tuo Lumenen kynsilakka sävyssä Metsämarjat taitaa olla mun tän kevään suosikki, niin pirteä pinkki! ♥


Löytyykö teiltä samoja suosikkeja?
Mitä tykkäätte näistä suosikit-postauksista? :)

Kivaa viikonloppua!
♥ E

2 kommenttia:

  1. Multa kans suosikkilistalta löytyy EOSin huulirasva, mutta itelläni vaan taitaa olla mansikan hajusena! :) Ne on kyllä ihan parhaita, vaikka hintavia muihin huulirasvoihin verraten. Tosin se hinta maksaa itsensä takas just sillä, et ne oikeesti kosteuttaa ja kestää, kun mullakin jo yli vuoden verran ollu joka päiväsessä käytössä. :D

    http://heliannika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep toi on kyllä totta ja lisäksi tuota ei tarvi lisätä ihan jatkuvasti. :)

      Poista