torstai 13. lokakuuta 2016

Lots of people & stuff

Täällä ne taas on, jokasyksyiset (ja keväiset) Stockan hullut päivät. Ja samalla myös viimeiset täällä Oulussa, ennen kuin tavaratalo suljetaan ensivuoden puolella. Tuntuu vähän haikealta. Eilen kävin pyörähtämässä ostoksilla kahteen kertaan. Ensin siskon kanssa kiertelemässä kosmetiikka- ja kotiosastot (ehkä ihan vähän vaatepuoltakin, mutta sieltä en ostanut mitään). Ja myöhemmin vielä Herkussa, kun olin ensin vienyt aiemmat ostokset kotiin. :D

Mukaan tarttui muutamia lopussa olevia käyttötavaroita, jotka olisivat muutenkin olleet kohta ostoslistalla. Esimerkiksi Lumenen ravitseva tehohoito, jota ilman mun kuiva iho ei kyllä selviä talvesta. :( Kotiosastolta löytyi samaa sarjaa oleva kaveri viime keväänä ostetulle Eightmoodin söpölle vahakynttilälle. ♥




Ja mitäpä oliskaan hullut päivät ilman hullun hyviä herkkuja! 


Näiden lisäksi tuli ostettua jotain siivousjuttuja ja perusruokaa, mistä ei mitään kuvia jaksanut ottaa, haha. :D

Mua ainakin vähän harmittaa Stockmannin sulkeminen Oulussa. Tuntuu, että täältä puuttuu jotain sen jälkeen. Mulle Stockmann on ollu sellanen paikka, jossa on tullu vietettyä paljon aikaa, esimerkiksi vanhempien kans oon käynyt siellä ostoksilla pikkutytöstä asti. Sieltä on kivoja muistoja. Toivottavasti tilalle saataisiin jokin toinen tavaratalo tai liikkeitä, ettei koko rakennus jäisi tyhjäksi. Muut myymälät ja nettikauppahan ainakin toistaiseksi säilyy, joten ostoksia voi tehdä edelleen niissä. 

Onko kukaan muu vielä käynyt hulluttelemassa? Millaisia ostoksia löytyi? :)

♥ E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti