maanantai 27. maaliskuuta 2017

Kokemuksia Essencen meikeistä

Hellou & ihanaa maanantaita!
Viime aikoina oon saanut muutamalta blogin lukijalta ehdotuksia, että tekisin postauksen Essencen meikeistä. Niitä kun on tullut tässä viime aikoina hieman osteltua. Idea oli musta kiva ja nyt kun hengailen vain kotona flunssailemassa, on hyvä toteuttaa kyseinen postaus. :)
 

Hirveän paljon Essencen meikkejä mulle ei ole vielä kertynyt. Lähinnä huulimeikkejä oon ostellut sekä muutaman kulma- ja ripsituotteen. Syy saattaa olla siinä, että yleensä kun aikoo mennä ostamaan Essenceltä jotain, hyllyt ammottaa tyhjyyttään. Huomaa, että nää on aika suosittuja tällä hetkellä. Enkä kyllä yhtään ihmettele, kun ovat niin edullisia.


Lash & brow gel mascara (2,49)

 Tää oli varmaan mun ensimmäinen ostos Essenceltä. Oon jo pidemmän aikaa käyttänyt erilaisia ripsien hoitoaineita, joten pitihän tääkin ostaa kokeiluun. Ja oon tästä kyllä tykännyt, juuri ostin toisen edellisen loputtua. Laitan tätä aina ripsiin ennen ripsivärin laittoa ja kulmakarvoihin kulmavärin laittamisen jälkeen. Saa hyvin pysymään mun joka ilmansuuntaan osoittavat itsepäiset kulmakarvat ojennuksessa! Laiskoina meikkipäivinä (joita mulla on nykyään usein :D) laitan pelkästään tätä ripsiin ripsivärin tilalle ja ripset näyttää vähän pidemmiltä. Suosittelen!
 Arvosana: 9/10


Lash princess false lash effect mascara (4,09)

Ripsivärin luvataan aikaansaavan ripsiin lisää pituutta, tuuheutta ja irtoripsimäisen vaikutelman. Pidemmät ja tuuheammat ripset tällä kyllä sai, mutta tosta irtoripsiefektistä en ois niin varma. En mä niin järisyttävää muutosta huomannut! :D 
Hyvä perusripsari, mutta miinusta siitä, ettei meinaa lähteä millään pois ripsistä, vaikka ei ole edes vedenkestävä. Aina kun oon laittanut tätä ja pessyt illalla pois silmämeikinpoistoaineella, mulla on vielä seuraavana aamunakin ollut tummat viirut alaluomilla. 
Arvosana: 7/10 


Eyebrow natural brunette style (3,09)

Tää on mun ensimmäinen oikea kulmaväripaletti, joten en voi vertailla tätä mihinkään toiseen samantapaiseen tuotteeseen. Ennen tätä meikkasin kulmat aina kulmakynällä tai luomivärillä. Kynällä kulmista tuli usein luonnottoman näköiset, mistä en tykkää ja luomivärillä lopputulos taas ei ole niin siisti, mutta tällä kulmista saa meikattua luonnolliset. Väreissä on hyvä pigmentti ja sävyt sopii hyvin tummatukkaiselle. Tässä tuli mukana jotain malleja, joilla saa meikattua kulmista tietynlaiset, mutta ne oli musta ihan turhia. En mä ainakaan halua kulmiani minkään mallin mukaan meikata! 
  Arvosana: 9/10


Lipliner, sävyt 14 femme fatale & 05 soft berry (1,25€)

Vasta vähän aikaa sitten opin käyttämään huultenrajauskyniä ja näistä oon tykännyt. Ainakin näissä sävyissä väripigmentti on hyvä ja väri pysyy hyvin huulilla. Suosittelen käyttämään huulirasvaa näiden alla, saattaa muuten kuivattaa huulia. 
Arvosana: 8/10


Velvet stick sävy 03 mega melon (2,49€)

Huulipunan sävy on ihanan keväinen, vähän korallinpunainen. Väri levittyy helposti huulille ja on hyvin peittävä. Ehkä vähän liiankin, sillä mulle ainakin tulee tätä laittaessa sellainen fiilis, että huulipunaa on liikaa ja pyyhin sitä paperilla vähän vähemmäksi (yleensä en tee näin). :D
Puna pysyy hyvin huulilla ilman rajauskynääkin eikä leviä. 
Arvosana: 8/10


Sheer & shine lipstick sävy 09 I feel pretty (2,49€)

Tää huulipuna oli vähän pettymys. Väri ei ole ollenkaan pigmenttinen ja jättää huulille vain hieman sävyä ja kiiltoa. Puna leviää myös melko helposti. Oon kuitenkin käyttänyt tätä meikkaamalla huulet ensin kokonaan huultenrajauskynällä ja laittamalla tätä päälle tuomaan hieman kiiltoa. Toimii mun mielestä näin ihan hyvin. 
 Arvosana: 7/10 


Matt matt matt lipstick sävy 03 wow effect (2,89€)

Tähän mattapunaan oon ihan rakastunut!   Mattapunat on mun uusin villitys ja tästä mulla ei ole mitään huonoa sanottavaa. Levittyy hyvin, pysyy hyvin, pigmentti on hyvä ja tuntuu kevyeltä huulilla. 
 Arvosana: 10/10  

Ootteko te kokeilleet Essencen meikkejä? Mitäs tykkäsitte postauksesta?

Kivaa viikonalkua!
❤ E

14 kommenttia:

  1. Mä olen tykännyt tosi paljon noista Velvet Stickeista, joista tein itsekin vähän aikaa sitten postauksen. Longlasting Liplinerit (eli ne jotka ovat muovihylsyssä) ovat ihan huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypäs käydä lukemassa!
      Pitää varmaan joskus ostaa joku niistä kokeiluun. :)

      Poista
  2. Tosi mielenkiintonen postaus! Pakko mennä itekin shoppailemaan essencen meikkejä tässä joskus :)¨
    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :D
      Hehe, essencen meikit on kyllä parhaita jos haluaa ostaa uusia meikkejä edullisesti. :D

      Poista
  3. Voi sä tiiät miten rakastan kaikkia meikkipostauksia :D ite ostin juuri pari noita huulipunapuikkoja, ja vaikkei varsinaiseen käyttöön oo kunnolla päässykään vielä, niin innolla ootan niiden kokeilemista ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh jep. :D
      Oi kannattaa ottaa heti kokeiluun! :)

      Poista
  4. Monta kertaa pitänyt testata näitä essencen meikkejä, mutta aina sitten jäänyt. Jotenkin tän postauksen myötä on kyllä pakko napata ens kerralla kun osuu kohdalle niin muutama testaukseen :)
    Ihana blogi sulla muutenkin!

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä kokeilemaan. :)
      Oi kiitos! ♥

      Poista
  5. Tosi kivoja juttuja, varsinkin ensimmäinen ja viimeinen tuote vaikuttvat kiinnostavilta. Ekaa tuotetta en kyllä täällä päin ole nähnyt...
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kaks kuuluu kyllä mun lemppareihin. :)
      Täällä myös noi on usein loppu, nytkin sain kierrellä kolmessa eri kaupassa ennen kuin löysin tuon. :D

      Poista
  6. Kiva kuulla sun mielipiteitä näistä meikeistä!! :-)
    Tota kulma/ripsihoitoainetta on kyllä pakko testailla kun kohdalle sattuu. Kuulostaa niin hyvältä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit. :D
      Mä en kyllä enää osais elää ilman sitä, hahah. :D

      Poista
  7. Multa löytyy tuo ripsi-/kulmageeli ja oon tykännyt siitä tosi paljon! Mulla oli aiemmin käytössä Lumenelta vastaava tuote, joka maksaa noin 10 euroa, joten Essencen on aika pajon edullisempi ja toimii kuitenkin tosi hyvin. :D Mua kiinnostaisi testailla Essencen huulituotteita, mutta kaupan hyllyt ovat monesti tyhjillään. :D Tosi kiva postaus! <3

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on kyllä totta, että toi on hyvä tuote, vaikka edullinen onkin. :D
      Sama juttu täälläkin, mä niiin haluaisin tietää milloin noita hyllyjä täytetään ja menisin aina silloin ostoksille. :D
      Kiitos! :)

      Poista